2013年8月2日 星期五

5 法國醫院兩日一夜之照腸鏡

之前有在FACEBOOK 見到我入院的朋友,首先告訴你們,我沒有事,康復了,多謝大家的關心。

話說肚痛肚疴好困擾我,戒口之餘西醫中醫亦都睇過一段時間。
之前都有醫生叫過我照腸,不過一直都無咁做,怕麻煩亦都怕痛怕會唔舒服。

最近一兩個月肚疴問題都無解決,本身諗住等9月結婚後才去做驗查,最終同我保險經紀朋友傾過,他告訴我原來無事的話整個過程唔痛唔會有咩唔舒服的情況,而如果有事就越早發現越好,介紹了吳允紹醫生給我(勁FULL,10號BOOK要等到23號先有得睇!!)。醫生看完後也是建議我入院照腸鏡去了解情況,亦即是替我安排在30號入院。

知道要入院後,其實都仲好擔心。擔心自己係咪真係會有咩事呢?係咪真係會唔痛呢?要準備咩入院呢?
想起對上兩次入院已經係約15年前的事,養和那次不記得了,之後那次入威爾斯親王醫院,夜晚在病床聽著周圍的人大叫,像煉獄般的感覺一直深深的刻在我腦海之中,亦是令我對醫院有恐懼的其中一個因素。

等待入院前的一個星期,就經常在網上看有關資料。
當然啦,我發現好多都係唔齊全的,我決定整一個齊全版,等好似我一樣有需要而又忐忑不安的有緣人看到!


嗯,首先,原來九龍法國醫院就係聖德肋撒,但點解叫法國醫院呢?香港嗰間法國醫院係叫聖保羅的。。。。(我無研究,我知我上WIKI SEARCH一定會知原因,不過這個不重要吧。。)

約了3點正入院,過海的朋友可以像我撘101到亞皆老皆球場落車,行大約5分鐘就到了。

01
一入門口就見到一大間STARBUCKS,完全無醫院味。入到去都好大,搵左一輪先搵到入院登記處。

櫃位交低入院信同身份證,就坐低等叫號碼。


等CHECKIN 度好靚BOR~~好似酒店咁。
03

有電視睇,仲要係財經台。


等大約10分鐘左右,就叫我到櫃台做手續。(Counter 的文員妹妹頗靚女!有D似今年個港姐黃心穎!)
填番D地址電話,解釋下風險,收費等等。
醫生安排左我住大房,原來大房都有分4人房至12人不等。
唔知係好運定係通常都係,最終安排左4人房,窗口位$680一晚,問我有無問題。
當然無問題,病房當然越少人越好啦!
最後好細心咁幫我帶條手帶~~再叫我過隔離會計部比按金,比完之後會有阿姐帶我上房的。



去到會計部。。。。

直頭好似銀行咁,要去個MON度拎張飛仔,等叫NUMBER再去COUNTER比錢。
用信用卡比7千蚊按金。

好喇,到入院正題之前,輕鬆一下講下應該簽邊張卡呢?
我入院前已經CHECK過醫院咩卡都收,本身諗住簽CX AE,因為仲係頭3個月迎新5蚊1里。

最終呢,我揀左交通銀行,因為佢有個PROGRAM送分呀!入院前大約知萬零蚊,就登記左目標2,拎番額外4萬分先!3千幾里呀!)





交完錢坐左一陣就有個阿姐叫我名,就帶我上病房了。
一路行仲同我介紹下間醫院D位呀咁。。。。

上到病房先入護士室做基本檢查,一個護士在填FORM問問下有無咩藥物敏感咩病呀等等啦,另一個就量血壓再去叫我磅重。

磅重時,她們的對答如下:

靚女護士A:「XX KG」
普通護士B:「下?咁輕?」
靚女護士A:「係呀!你好羨慕呀?」
普通護士B:「仲瘦過我喎,我都想咁瘦」
靚女護士A:「我夠想咯!」
我:「其實你都好瘦啦。。。。」


講完笑後,就帶我入病房了。


環境是不錯,床都幾舒服,沒有在公立醫院的消毒藥水味。
不過心情還是很緊張的。


忘記了介紹,入院時送的入完包包。
牙膏牙刷有唔出奇,杯都有都OK,連筷子同匙羹都有就真係估佢唔到。


到六點左右吃了媽媽帶來的粥,休息一會後,七點零鐘護士就來了!!

放下一大樽水!還將瀉水幫我先倒在杯中再溝水。
只係第一杯係瀉水,之後再飲哂成渣清水就OK了。

(明明醫生話8點先飲,我有睇到張紙寫的)
好多人都話好難飲,仲會飲到嘔。
於是我就將飲既時間不斷咁延遲。。。
星話一定要睇我飲先走。
結果就先飲兩啖。
頭兩啖又OK BOR,有D似變變地味同濃濃地又咸咸地既寶礦力咁啦,唔係好識形容。

之後星就走左,我獨自開始飲。。。。



飲到一半,越來越難飲,原來係無溝暈。。。。
經常都飲中藥既我可以講,呢支野都真係幾難飲。
中藥我都可以一飲而盡,呢杯野我都飲左差不多半粒鐘。。。。

我飲完大約一個鐘左右,就開始有肚瀉的感覺去瀉啦。
由於我本身都係瀉瀉地。。。。兩三次之後已經變水了。

同房仲有另一個人同我一樣係照腸要瀉,初初都好怕會唔會大家爭廁所用呢?
會唔會真係忍唔到瀉出來呢?

不過好彩最終都無發生呢D事。。。。



呢度的環境其實都幾好的,仲兩個人一部電視添~~
呢個時候仲要飲多半渣水的我。。。

初初疴都會痛,之後變水其實已經唔會肚痛了。
見廁所無人,就入去開下水喉咁,非常的暢通,係有少少屎的屎水咁。
入廁所,出番來,飲水,過十零分鐘又入去咁經過了一晚。


本身帶書看,星又買本雜誌來。最終都只係睇左兩頁。無睇過了。

11點左右就訓,以為自已訓左好耐,原來都只係1點。。。
之後疴一次又訓下,到四點五點又好似各疴一次咁。


朝早六點。。。護士又送來瀉水一支。
夜更呢個係個老女人,水都唔幫我倒要自己去拎水!!


今次飲完,疴出來的真係接近清水了。

我見護士問我對面同隔離兩個人疴左幾多次,我隔離的原來之前一晚飲完都無疴過,佢就唔知點比D咩佢要佢飲哂成渣咁。。。最終佢只係疴左3次
對面嗰個就話大約7-8次咁。。。

但我就十幾廿次。。。。睇黎我腸真係郁得比人快好多。。。。

到8點左右就抽血,之後水都收埋唔俾飲了。
我對面的首先比人叫左落去。。。。過左一個鐘就比人推番黎。。。。
佢語無倫次咁講左D好搞笑既野。。。

到11點左右就被帶落鏡房,對資料後又等啦。

跟住做得,醫生就叫我入間房,訓上張床度。
護士幫我又係量血壓,夾手指咁。
叫我打側訓一邊,隻手幫我打粒豆。話會打D訓覺藥落去。。。。

我FEEL到有D野走入血管度,本來聽住我心跳的BB聲,B,B,B。。。。三下越來越細聲。我就無知覺了。


訓醒的時候已經在房內病床上。
全程全無記億全無知覺。
我諗緊我係咪都有語無論次講過D野呢?
電話之前鎖喺LOCKER,我應該係有叫人幫我拎過黎。。。

(諗左好耐POST唔POST張自拍,一來好殘,二來廢事比人話自戀,不過唔POST又太大段字,所以就整個公仔啦!)

睇番拍照時間,原來都係12:20分。

第一次落床真係成個人超重咁,唯有番上去訓多陣。好快就無事LU~

跟住就落床叫個外賣食下。
超多野食囉,有8安士肉眼,煎三文魚,鹽燒雞。。。。


西餐唔岩,都仲有小菜配飯同例湯。。。


或者碟頭飯。


炒粉麵乜都有。。。


不過我最終都係叫個腿蛋通加個凍華田。
飲左成日瀉水,獎自己飲好耐無令過既凍飲!!


跟住一直等醫生。。。等等等等到成八點幾先來,檢查完後解釋個報告,有腸入面的相(廢事嚇親人,亦廢事比大家睇到我咁赤裸裸的一面,唔貼了)。
結果係無瘤,亦都無息肉。
只係近小腸處好紅,係發炎。
由於我留唔到大便(因為一疴已經係水),所以驗唔到係咩菌,但係都無乜大問題,食番一星期抗生素就OK 了。

之後要等佢簽出院,等出院單。
萬四蚊。。。

落去會計部比錢。。。
(比錢前經過CHECKIN COUNTER見到尋日同我CHECKIN 個文員妹妹,仲好好笑容咁同我打招呼添!)

番上黎再拎藥。。。。
就走得了!
離開時間大約係晚上十點。

後記1:
我一直都想知要帶乜入院,好似網上無乜人寫。
我認為必定要帶的係拖鞋,訓覺衫/短褲。因為對面的無帶,見佢成晚著牛仔褲,上落床都要著鞋除鞋咁。。。好唔方便。
選擇帶的係浴巾,如果你想沖涼的話。

後記2:
我隔離床的,驗出係CANCER,聽到佢醫生講,佢成條腸都係血,好嚴重,仲打左兩支止血針。
我睇佢都係三十幾歲,醫生走左之後佢同佢老婆/女友在細聲哭泣。。。。。。
雖然只係見過幾面,朝早大家講過一句早晨,但自己聽到都真係心唔舒服。
更加感到自己身體健康係十分十分之重要的一件事。。。。

雖然我知醫生唔會睇到呢度,But I really wanna say Thank you to Doctor Ng. 
全程真係令我好安心同無唔舒服。而護士們大多好好人。

祝願各位都跟我一樣,身體健康!
再一次多謝大家對我的關心。謝謝~~

5 意見:

  1. 妳用邊個醫生,定係去到醫院任佢派,想知多D資料,最好由睇醫生一刻到醫院過程要點做,因為真係想去驗下,真係感覺到有問題,唔該晒
    [版主回覆08/29/2013 09:11:13]我係先在出面睇醫生...我的保險朋友介紹的 - 吳允紹醫生 (上網可以查電話, 要BOOKING 的)
    如果有需要, 醫生會建議你入院照, 護士會幫你約時間入院...跟住照番時間入院就OK 了

    回覆刪除
  2. 想問你個主診醫生係 吳允紹醫生 o r 法國醫院)d醫生黍嫁?
    吳允紹醫生佢做轉介去醫院?
    [版主回覆09/06/2013 19:31:33]吳允紹醫生, 佢掛單喺法國醫院咋~

    回覆刪除
  3. honey g2013年10月6日 下午3:49

    想問埋單貴嗎
    [版主回覆10/07/2013 13:19:05]$14437

    回覆刪除
  4. 多謝你的文章 明天準備去照下,本想吾攞睡衣,睇黎都要了:P

    回覆刪除

 

小夢生活 - Dreams Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates