2010年11月13日 星期六

1 買基金者是豬!!

我重啟我的BLOG 後第一篇文章, 就係講關於基金 (LINK)...
其實仲有好多好多關於基金點呃人既想寫出黎......不過剛剛睇到一本<<周顯發達指南2010>>, 當然由於佢收錢寫書,
我無收錢寫任何野....佢幾千字既文章, 都包含哂我想寫既其他野......所以我決定暫時唔再寫,
直至我身邊再有朋友問我買基金既事為止......第六章寫的, 淨係個TOPIC
已經夠吸引:「買基金者是豬」入面講的真係「字字豬基」.....建議去圖書館租本黎睇下~









書目記錄號碼 3078301
著者: 周顯
書名: 周顯發達指南2010 / 周顯[作].
出版者: 香港 : 香港財經移動出版有限公司, 2010.
稽查項 208 頁 : 21 公分.
主題: 投資
股票
其他書名: Micro Chow rich man guide
標準號碼 9789881914835

1 意見:

  1. ~~~正仆街......保險佬 ~~~  睇完火到來.. 【本報訊】兒子葬身嘉利大廈火災,家庭主婦姚惜弟指控保險代理誤導,用百多萬元撫恤金購買總值十多萬美元的投資產品,如今只剩下五萬多美元。姚惜弟稱,是在不知情下簽署文件, 協助 她的立法會議員何俊仁形容事件離譜,他會義助姚打官司追討損失。但保險業聯會回應指,該會轄下的保險代理登記委員會曾進行調查,發現姚確有簽署有關保險文件,內容與她購買的保單內容相符,最終裁定投訴不成立。 無能力供款取消產品 姚惜弟的幼子胡志華九六年在嘉利大廈火災遇難,終年二十三歲,姚惜弟得到百多萬元撫恤金,本來存在銀行做定期存款及投資股票。後來與姚相熟的姓李銀行經理轉職美國友邦保險代理,姚亦將款項轉到友邦購買兩份與投資相連的人壽保險。 姚惜弟昨稱:「我信李經理,佢叫我簽,我咪簽囉。我只想要番公道,攞番啲錢。」何俊仁指出,姚購買的首份投資產品需要一次過支付十三萬美元,第二份產品則 每年供款四萬美元,供款三十年至姚八十多歲,但他質疑「以姚女士咁環境,點供?」何續稱,因姚無能力供第二份投資產品,李經理涉嫌從首份產品撥款八萬美元 來供款,故首份產品只剩下四萬多美元,而姚已取消第二份產品,剩下萬多美元。 美國友邦保險(百慕達)有限公司昨晚回覆稱,內部調查與保險業聯會相同,沒有證據支持有關申訴。
    [版主回覆07/16/2011 00:16:00]希望有緣睇到我BLOG 的, 唔洗再比D 仆街呃囉~~

    回覆刪除

 

小夢生活 - Dreams Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates