2011年8月30日 星期二

2 八月份的期結日..


2011 年8 月30日, 又一個期結日
究竟我由炒股開始, 已經過了幾多個期結日呢? 我也數不清了...
我沒有實質的統計過, 但以我心算, 好像期結日上午都是升多跌少.....
內地出新招等同加3 次準備金, 內銀卻升到BABA 聲, 但SA 卻是先高開後回
近3 個月期結日及其後一兩日都是升市, 之後卻一浪比一浪低
以為五窮六絕七仆街八慘九番身的, 又會否中伏, 真的要看下回分解了

今早看報紙才發現, 很多很多幫我贏過錢的半新股, 全部都比招股價不知跌了幾多成
唐宮又好博士蛙也好, 仲有D 金風霸王都唔好提了....就從呢D 黎睇, 一定唔係牛市...

2628 每日高開後都回, 好似沒有一個位置可以比佢企穩, 大升市跟隨大市上升後, 就慢慢回落, 而且相信幾個月內佢都唔會有咩利好消息, 連自已管理層都認內部出現問題, 做淡故之然係首選, 沽幾張2628 期貨其他都不理會了....

報紙成日話通賬高一定要學投資, 結果個個都係因為投資而損手, 又有幾多人可以抗到通賬? 保到本都好好了...
今次低利率高通賬下的跌市, 相信真的沒有多少人能生還....

除了PUT 弱勢股外, 唯有對自已行緊縮政策, 儲多D 錢等待時機...

2 意見:

  1. 有時渣住錢在手, 一係比通賬蠶食, 一係就比個市食, 都唔好話唔灰心~

    回覆刪除
  2. 今日中伏啦,要收手。

    回覆刪除

 

小夢生活 - Dreams Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates