2011年8月24日 星期三

4 隨口UP @ 24/8/2011

好多謝咁多位朋友對我既關心, 亦都好多人喜歡睇我隨口UP~~雖然我暫時都唔會再寫D 咩投資建議, 不過可以喺度寫一下我有時所諗到的, 再留個地方等大家討論一下...有時集思廣益, 可能對每個人未來都有幫助...

最近睇左一套卡通片, 叫Steins;Gate, 佢係由一隻GAME 改篇而成, 主要都係講時空旅行等等....詳情就要大家自已睇了, 我強烈推介給大家 (有興趣又搵唔到片的可以問我)

講呢套片既原因, 係佢帶出左一樣重要既事, 叫「因果關係」

就是說, 你由一個目的地出法, 無論你用咩路線, 最後既終點, 都係一樣...當中既細節可能不同, 但係最終結果都係沒有分別, 除非可以作出「重大」的改變....
老美依家成日淨係識QE1234, 加大發債上限等等....呢D 全部都只係細節....因, 係金融槓桿過大....中間細節如何...果, 都係會倒下......

世界線唔大幅改變, 結果點都係一樣

4 意見:

  1. 睇下幾時報應

    回覆刪除
  2. 小小地PUT 下2628, 就算市場反彈, 2628 都無運行~

    回覆刪除
  3. QE 只係權宜之計......
    其實, 老美o係老早前已經係一個唔還錢o既債仔~
    都拖左咁多年, 都唔知可以拖到幾時先有報應.......

    回覆刪除

 

小夢生活 - Dreams Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates