2012年5月15日 星期二

0 暗黑世界見, Diablo 3, GAMETAG Dream#1601



雖然我唔係一個毒撚, 但我最終都喺第一日就買咗DIABLO 3
原先以為, 呢個月都會唔得閒, 不過件事竟然中間有少少阻滯嘅情況下, 反而咁岩又得閒...睇黎個天想我做個毒撚...

由買嘅一刻, 我就不斷想放工番屋企打....番到屋企食埋飯, 就開始同我既戰友一齊暗黑嘅生活...

由9 點打到零晨2 點, 我只係想快D 升LEVEL, 快D 有好裝備...終於完成ACT 1...奈何...我精神同肩膀未能夠熟習呢種生活, 不過今晚, 我依然會繼續努力....

的確DIABLO3 係情人女友老婆們的最佳情敵, 尋晚女友打黎, 我只係話我打緊機, 我諗, 應該十幾廿秒內就收左線...所以話, 2012 年5 月15 日, 呢日開始怨婦既數目就會開始增加....不過相對地, 偷食男的數字亦會極速減少...

想同我玩既, 歡迎ADD 我GAMETAG Dream#1601
來信請註明為小夢BLOG 友FB 友網友.....

約定你, 今晚暗黑世界內見

0 意見:

張貼留言

 

小夢生活 - Dreams Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates