2014年6月9日 星期一

0 2013 北海道+大阪蜜月之旅 Day 1 (新千歲機場 -> 札幌)

北海道蜜月之旅,由儲Asiamiles 到Book 機票到Plan 行程,都足足用左兩年。
老婆一直都話想去北海道渡蜜月,由於我一直都知道北海道機票好貴,所以就開始著手儲里數,亦都令我開始養成儲里數呢個習慣,亦不足一年已經儲到足夠里數,再可以訂到直航北海道既機票,回程就喺大阪玩幾日添! (詳見:2013 北海道+大阪蜜月之旅 機票篇 (免費機位確認成功!)

今次係12月15日出發到札幌,21號轉飛大阪,26號回港,12日11夜大阪加北海道之旅開始,多謝大家觀賞!

由於都經過咗好耐,有D 細節都唔係太記得,而今次去既地方大部份都係好簡單JR可以去到,一般旅遊書都有介紹到,所以撘車等細節就略過了。如果有需要,可以留言或者Facebook 問我,有時間盡量解答。


一大早到機場,拎埋BBWIFI 之後,食埋早餐就上機啦!






















撘9:15 分直飛札幌,機程都幾長近5個鐘,飛機餐不過不失啦!
到達新千歲機場,入境及拎行李後,就撘JR直達札幌,我地今次住既地方





















落到札幌後,即刻見到大大雪呀!





















見到雪,初初係好開心,之後覺得拎住個喼吋步難行,褲腳同鞋都開始濕了,好彩我揀既酒店係超近JR的Best Western Hotel Fino Sapporo (詳見: 2013 北海道+大阪蜜月之旅 札幌酒店篇 )

CHECKIN 後就到附近搵食,最後搵到札幌站附近一間叫鷄侍,真心覺得呢間好好食,因為之後幾晚我地再想去食,都已經無位了,有機會再到北海道一定會再一次食佢的!


地址:札幌市北区北7 条西4 丁目 B1
消費:約5200Yen


0 意見:

張貼留言

 

小夢生活 - Dreams Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates