2011年10月30日 星期日

2 潛逃時空 (In Time)






故事用一個算幾創新的IDEA,講以後的世界,貨幣單位再唔係錢,而係時間;每一個人出生之後只會長大到25歲,25歲之後就唔會老,體力等等亦不會下降,唯一會不段扣減的,係手上的時間;番工所賺的係時間,所有衣食住行消費的亦同樣係時間

為免劇透太多,有D細節就唔講了,在我而言,整個故事都係比喻現今的資本世界,少量的人擁有大量(時間/金錢)的導致所有低下階層的人每天工作也只是在保命。。。而男女主角就係設法去改變呢個事實

不知編劇導演係唔敢定係唔想,對於存在的制度也只是輕輕的帶過,TIMEZONE等如何去運作,有誰去制定,嗰少部份人如何去用合法的途徑搶別人的時間,全部都沒有提及。。。故事結構鬆散,浪費了一個好好的IDEA

本身睇TRAILER對套戲有點期望,不過演繹出來就顥得不夠深入。。。當一套戲去睇,近2小時也算沒有悶場;我相信本身佢的IDEA係想帶出更加多的東西(時間=金錢,要珍惜時間/金錢,窮人突然變有錢人改變不到習慣),但始終我覺得這套戲做不到,浪費了這麼一個IDEA~~

2 意見:

  1. 本身都諗住睇, 但有人話麻麻地就冇去LU

    回覆刪除
  2. 我未睇套戲之前已經講左....個idea 真係唔錯, 有新意, 但.....若果d重要位解釋得唔好就會變得好勉強,好夾硬來.....

    你所講o既都好由套戲o既角度去睇~
    但我好想講o既係, 用作為一個人o既合理去睇....
    d問題係多到數唔到,基本上你講邊一段戲我都覺得好唔合理......

    以下係包含劇情的內容, 唔想知劇情就唔好睇啦~
    e.g. 1. 點解會有人返返下工死?? 明知自己唔夠時間做完份工後出糧重會去返工嗎?
    2. 明知自己就死都唔會學個壞人咁去打劫嗎?
    3. 明知有個時間大盜時常出沒,點會無人聯埋幾百人去做低佢?
    4. 點解過境無海關把守? 重要去到後期係可以撞爆個閘過關....佢個設計同停車場D 閘有得揮~
    5. 銀包都有個拉鍊, 銀行戶口都有個密碼.....點解可以襯人地瞓著左之後偷時間(錢) or 過數.....咁o既話, 邊有人瞓得著? 個個都應該係黑眼圈, 無人敢瞓o既日子
    6. 點解警車出糧唔駛認證架呢? 人人都應該打劫個警察日日出糧啦......
    7. 呢套戲o既最大bug 就係講到d 人唔識打劫同好守規矩.....直至主角出現先知原來呢個世界可以靠打劫生活........咁主角未出世之前, d 人都係白痴的? (其實主角都白痴左3年,因佢話佢係28歲)..........

    呢套戲真係唔得....唔得同埋唔得.....浪費左d 咁寶貴o既時間去睇....haaaaa..
    [版主回覆11/07/2011 22:37:26]你所講既我全部都有諗過,好多你都講左了,仲有就係,你比人打劫你條命,佢用槍指住你個頭有乜好驚?比佢搶哂D時間亦即係死,咁我寧願就咁比佢啪咗都唔會比佢搶時間了。。。
    結論係,呢套戲可以不睇~

    回覆刪除

 

小夢生活 - Dreams Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates