2011年10月29日 星期六

0 MY 29

今天是自已的29 歲生日....距離30 歲關口還有一年, 今年暫時都唔想寫咩回顧了, 一切留待明年一次總結我自已2X 的生活...

其實經常有好多想法在腦海之中, 但都無紀錄低...經歷既過既好多事, 對於沒有寫日記習慣的我來說, 好多時只係留在自已腦中...
既然有呢個網上平台, 希望今年開始會每日一篇, 無論係自已睇過既戲, 對投資想法, 試過的餐廳, 對時事, 政治, 感情等等的看法, 都會打出來...

有沒有人看已經不太重要, 重要的是可以將自已腦中的放低在網絡上, 不用時常有一大堆字留在腦海之中....

至於今年的生日願望嘛...真的很簡單...是身體健康.
最近兩年都經常地肚痛, 才明白其實身體健康是最重要的...

我希望我自已, 我的家人, 朋友, 相識的每一個人都身體健康....生活偷快~~

Happy Birthday to Myself~

0 意見:

張貼留言

 

小夢生活 - Dreams Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates