2011年10月31日 星期一

0 和幸日本燒肉料理 (Wako Japanese Yakiniku Restaurant)

今年生日,本身訂左食自助餐,不過又想去睇戲喎,睇完戲都八點,再去自助餐就唔抵啦~~於是就改戰食日本燒肉!!






前菜兩小礏
左邊的係薯溶, 好重薯仔味但我麻麻地, KFC 的好食好多...
右邊的唔知係咩黎, 似五香肉丁+日本羅白


首先我們點了一個燒肉併盤, 豬牛雞樣樣齊, 唔洗諗咁多嘛~


再點一個必叫的鵝肝和牛BURGER
(笑話一則: 岩岩一黎時, 我以為係熟食的, 就咁夾比女友食, 好彩佢叻無食到, 比佢話我白痴..HAHA)
燒完之後好味的, 好鬆軟的BURGER 同有牛味.....至於鵝肝味我就唔太食得出, 女友就覺得話都重鵝肝味喎...


再叫了一個豚肉泡菜石頭飯, 其實最近都好鐘意食泡菜豆頭飯, 辣辣地開胃, 又有飯落下肚.....
呢個一上到黎超熱, 食完之後個碗仲係出煙的....
泡菜的辣度對我黎講岩岩好, 豚肉好淋, I Like It.

網燒中, 女友話要整D 紋出黎先得喎......

石紙包住的係雜菜, 我地初初以為係D 金菇呀O個D 咁....不過開到出黎係D 南瓜, 青瓜, 洋蔥等等...唔太岩食...浪費左~~
仲有當然係食日本燒唔少得的ASAHI 啦~~



地址 : 銅鑼灣謝斐道496號金利文廣場3樓
電話 : 2117 4268

0 意見:

張貼留言

 

小夢生活 - Dreams Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates