2012年6月1日 星期五

0 免費送你FACEBOOK 股票, 咁大隻蛤乸隨街跳?

最近,睇報紙同電郵廣告,有間新的股票公司,話開戶就免費送價值200USD的FACEBOOK股票,有錢免費拿,當然就一定要拿啦!
不過喺拿之前,我都要做下資料搜集,睇下有無咩古惑野架嘛!



有 留意開我的朋友或網友都知道,一直以黎我唔認且平野無好呢個道理,由好多年前用銀行,SHK去TRADEING手續費太貴,之後開始試用致富,到幾年前一 通開始時,我亦係第一批人去試。因為我覺得既然政府可以保障到15萬,咁當然喺15萬內我可以盡量去用啦!有咩事最多咪政府賠錢,係咪?

所 以,呢間新的股票公司叫8Securities,經明查暗訪,知道佢都係真正持牌公司,由於最近唔得閒出去,我就唯有要寄信去申請。當然,我寄信之前,就 有朋友實地查看過,證明真係有間門市/OFFICE喺中環,聽聞環境不錯,好似D iBank 咁,上面D女職員好似全部都係青春無敵既ABC~~

一切查明之後,我就上網填表,準備之後郵寄申請啦~~填完表之後兩日都因為太忙唔記得左呢回事,竟然有位職員打電話黎提我,聲線都幾溫柔,仲好細心咁教我點填埋份表,有咩要簽咁~~結果我就連埋份表加埋一皮野支票寄過去!

一 日之後佢地就收到我份表,亦都打黎向我Confirm,跟住再過一日就俾左Account information 同埋密碼我,到今日就收到Email 話存倉左7股Facebook 股票喇!以今日市值計,都都係大約200美金多少少~~而佢地沽出手續費都係US$8.88,照計扣埋沽出貨用淨袋千五蚊港紙左右,都真係十分唔錯!



前後由申請到有Facebook 股票都係一星期左右,效率非常好!

不過,Total 得2000 個Quota,依家仲有無我就答你唔到,自己試下問啦!(PS:呢篇並不是善稿來,所以唔洗問我,我答唔到的)

版面就好似好PRO咁,但暫時太多英文無乜心機研究,最搞笑係可以SET自己頭像同NICKNAME~~



老 實講,港股我就唔會用佢黎買,始終一通同致富比較平,而且亦都用慣,不過就有機會研究下用佢黎買美股,皆因佢手續費買幾多股都係 US8.88,Diablo 3 呢排咁HIT, 遲D 現金拍賣場又開,間公司有得收成15%手續費,睇準機會買番少少Activision Blizzard, Inc.(NASDAQ:ATVI ),睇下有無少少錢再贏下啦!

最後提提大家,今年iBond 又黎喇,上年叫過好多人抽,似乎無乜人SHOW我,結果~嘿嘿~~~今次預計一人中5-6手~當然,你唔抽係你嘅事,留番比我賺都唔區架~~
 

小夢生活 - Dreams Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates