2012年11月8日 星期四

1 起底又點?




起底



 



見到呢張相,可能好多人又以為我講番人人在講500蚊人情港女。的確本來我都打咗篇關於做人情,不過見周圍都係有人打咗Post咗,我就唔多想執人口水尾,唯有成篇Delete 咗,改為講起底。



 



條女段野比人瘋傳之後,就自不然會好快比人起底。今日蘋果曾志豪有篇文反對人地起底,反問人憑乜起人底。其實我又唔明白起底又咩咁大不了,本身係事實既事,放上枱度比人睇亦都只會係事實。你住邊讀咩學校喺邊番工呢D好少事就算我依家寫哂出黎亦都無人無記者有興趣會知,就算我依家整張帶胸圍扮女人照我諗亦都無幾多人想睇。



 



大家有興趣要知既就只係條八婆究竟有乜咁把炮咁巴閉可以叫人比5舊水唔好黎,而起底後只係更方便大家討論同認清事實。



 



1)               
相:如果條女係法拉JJ或者徐淑敏級數,大家會覺得佢要求8舊水係好正常,大家睇相只係想知條女係咩相,結果呢個豬樣當然只值俾101。



2)               
工作地點:呢個係佢同同事之間對話,當然要知道大家做咩工作大約幾錢人工等等,如果你話佢做大家樂要求人地8舊,或者本身係做iBank 咁又係兩種唔同睇法。



3)               
男友:呢點同第一點好有關係,知道佢咩相之後,就更加想知(特別係未嫁得出既女人)憑佢咁既性格外貌身材點解會有得結婚,當然呢點各位盛女要繼續反思下。



 



我結論係,起底其實無乜錯,只係令大家更加認清事實真相以便進一步討論。細個番學教的唔單單係書本上既野,係要我地自己有求知心,每事要自行分析思考。今次絕對係現今中學生通識科教育既好例子。



 



PS:如果真係有人話起底好慘架,唔信我起你玩你一鑊等你身同感受的話,咁其實起我底好鬼容易,不過如果想傳我D相最好inbox問我拎張靚仔少少既先既。唔該哂。



 



延伸閱讀:



1)憑咩起人底? - 曾志豪



http://hkm.appledaily.com/detail.php?guid=18060374&category_guid=vice&category=daily



2)Yammie Ho(何意婷):給五百人情就不要來(底已起) - 狗公港女報告 新香港討論區



http://www.newhkdiscuss.com/thread-71423-1-1.html





1 意見:

  1. 冇所謂,你要求500蚊以上,我就俾501,當係做帛金,挑!不撚知所謂

    回覆刪除

 

小夢生活 - Dreams Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates