2016年12月30日 星期五

0 Thanks to my 2016

岩岩睇番,原來已經3 年冇寫過類似年度總結嘅野。簡單而言早兩年剛結婚,同居後生活習慣嘅轉變,Asiamiles 嘅收成去多咗旅行,亦都努力去用唔同途徑想搵錢,Work Hard Play Hard 亦非常充實。到上年年中開始不太順利,開始慢慢靜下來思考下一步應該點做。


到今年,年頭都忙住睇樓,買完樓後又開始裝修,買傢電,好彩嘅係上PS4 打機都識到個做裝修嘅老闆,喺佢幫忙下,算比其他人輕鬆完成全屋裝修,最重要係識到位新嘅好朋友。

講開朋友,今年雖然有個識咗幾年嘅離去,亦有D 小插曲嘅出現,緣來緣去,世事就係咁,有D人有緣到打機都識, 有D 人到經常傾計都發現其實性格相差太遠。自問會真心對每一個人,對朋友只會講真話,或許有時口直心快有人不喜歡,但我亦都唔會改變自己,因為我始終覺得對人唔應該虛偽,有道理嘅唔岩聽我都會照講。

咁多年來,我用呢種性格去生存,我知相信我嘅人有好多,而唔喜歡嘅亦都自行離去,留低嘅廢柴同盟,兄弟幫,甚至係薑餅人成員如無意外都會繼續大家一齊進步,玩樂時固然高興,到大家有事,認真時亦會互相幫忙,我都感激呢一年入面幫過我嘅,陪過我嘅咁多位朋友。

等咗十幾年,南港島線終於開通,未開前,我覺得終於可以多點見朋友,車程近咗可以拉近人與人之間嘅距離,不過有句說話,有緣千里能相遇,其實只要大家有心嘅,少見面亦都可以係好朋友,相反,就算住得幾近,亦未必會聯絡。不過,幾年來我答應過等地鉄開就得閒飲茶嘅朋友們,下年隨時約我啦!

展望2017, 上半年都係休養生息,盡情玩樂;下半年工作環境或許會轉變,甚至有人生中更大嘅任務要做。無論如何,我都會希望自己活在當下,一步步完成所有嘅目標。

最後,祝大家新年快樂,明年大家都做到自己想做嘅事!


0 意見:

張貼留言

 

小夢生活 - Dreams Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates