2012年2月28日 星期二

0 台北婚照之旅2012 機票篇

上回講到喺上年12 月時,我地去咗一個婚紗婚,結果誤打誤撞之下就BOOK咗凱瑟琳嘅蕭總監為我地影呢輯婚照。
經安排後,決定9月17日影相,雖然一日有幾十班來回台灣嘅班機,不過我已經一早就開始著手準備喇!!

由於今次想搵嘅酒店係喺我地影婚照附近,而Package 就未必可以符合到我呢種要求,所以今次決定自己BOOK機票之後再訂酒店!

喺搵機票嘅時候,我主要都係用PriceLine去搵最低價嘅機票,最終就決定撘香港航空新開嘅台北線,上次我地去大阪都係撘佢,個人覺得都OK,而且價錢便宜!比中華更加平啊!



機票價格都只係$960,不過附加費竟然要$650!油魔真的太可怕了!
本來都諗住直接喺香港航空嘅網站訂,但點知佢唔收AE CARD!大家都知我要用DBS BLACK 儲里數架啦!於是就用PriceLine 去訂呢程機票。
PriceLine聽就聽得多,不過問身邊嘅人,原來都真係無人試過訂喎,不過唔緊要啦,自已試下!不出一日,佢就Confirm 到我張機票了,而過程中亦都無收任何附加費,同喺港航空網站訂價格係完全一樣的!

今次香港航空嘅時間都唔錯,中機去,晚機返

下午 12:25 Hong Kong (HKG)
下午 02:00 Taipei (TPE)
Hong Kong Airlines (HX280)
下一步就係準備訂酒店了,其實心目中已經有一間心水,請看下回分解吧!

0 意見:

張貼留言

 

小夢生活 - Dreams Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates