2011年4月16日 星期六

2 隨口UP @ 16/04/2011

突然發現,我好鐘意隨口UP,因為唔洗限定TOPIC 唔洗諗定大綱,個腦轉到邊到隻手就打到邊度...(你做唔到?SORRY,因為我一分鐘打字一百隻,你無呢個速度當然做唔到手腦同步)

重新寫呢個BLOG 個幾月,多左朋友問我關於投資的事,這是我覺得值得開心的,通賬高企,人工唔加飯錢車錢日日加,唔投資唔投機又點可以保持番原來既生活水平?今日LUNCH我去食個四餸車仔面佢膽敢收我36大元,仲要每樣餸得嗰兩舊,食完都唔覺飽,四點仲要去個下午茶!

言歸正轉(都唔知歸乜正轉,明明係隨口UP),多謝各位朋友網友睇同留言,無論喺呢度留言,FB,MSN 定EMAIL還是SMS,親身打電話俾我,我都會盡量回覆,而且令我更加有心機寫多兩篇,贊我寫得好固然係開心,肯用心機睇完彈我兩句我亦會虛心受教(雖然我中學時辯論比賽沒輸過);其實我個人好贊成將自已每日諗每日做的都記錄起黎,就算我以前無寫BLOG時,在投資方面,每一個Transcation, 我都會用Excel 記錄低,雖然唔係時常睇,但慢慢下來,你會發現你的投資情況又總有個模式;用我自已做例子,我發現由我06年起,每個月自已倉的高位總係出現喺每月10號左右,相差不過3日,自此以後我就想像怎樣去突破,就決定每月10號跟自已倉位打對台,當時淡倉多就買兩張Call,好倉多就買兩張Put, 結果順利起將高位由10號延長至16號。

我亦都有勸朋友記錄下,寫下BLOG等等,不過好多人都話我知無時間;老實講我番工番SHIFT,星期六日都無乜得抖,我都有時間做到的,我相信大部份人比我更加有時間,一路睇<女拳>一路Mark 都得架啫?係咪?最重要係呢句「唔好諗點解做唔到,要諗下點樣做到!」

由於工作關係,我呢兩年睇多咗好多書,由投資書到愛情科幻小說到四格漫畫牛仔老夫子再到養生保健煮食我都睇好多,起碼一星期睇2-3本;當然當中有好似我呢D無料扮四條的,但大多數都係可以令自已增進無限知識。

如果覺得自已係唔夠料的,不妨睇多D書,亦可以睇多D網上資源,就算今日用唔著,唔代表你往後唔需要!!

其實每一次我寫一篇文章,我自已都得益不少,因為我會為求準確,都會上網再翻查一下資料,亦令自已更清昕一點。

正所謂「授人以魚,不如授之以漁」,與其大家問我買乜好做乜好睇上定睇落,不如我花多少少心思將我腦內少少的知識公開喺呢度,希望大家終有一日,都可以跟我一起成長,向另一個階層進發!

9UP完畢,多謝收看!

2 意見:

  1. 哈哈, 期待你下次9UP, 支持 @@ (講到好似寸緊你咁 =.=)
    [版主回覆04/16/2011 22:36:00]寫完之後通常我都唔知自已寫左乜...亦都唔想睇番自已寫左乜... 依當時心情隨手打完就算架喇..

    回覆刪除
  2. 唔怪得想搵我食T
    [版主回覆04/17/2011 18:01:00]食完個近四草既車仔面一D 都唔飽!

    回覆刪除

 

小夢生活 - Dreams Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates