2011年4月24日 星期日

0 隨口UP @ 24/04/2011

意想不到的假期都有咁多次瀏覽,唔寫番幾句好似唔係太好意思。。。
呢幾日都好好地休息,真係好耐無試過可以唔洗番工又唔洗睇市之下休息一下
亦都用放假的時間,好好咁出去食下好野,整理一下自已去旅行的相
有興趣的朋友可以到http://hk.myblog.yahoo.com/dreamstar-life 看一看。。。HAHA~~

好啦,廣告賣完,其實呢幾日都有思考關於投資上的事情;特別係想起好想去旅遊,出去周街食野的時候,發覺真的越來越貴,閒閒地食一餐都三四百蚊,旅遊更加唔洗講,由於美金港元不停的扁值,外幣就越來越貴,呢個情況相信一段日子內都無辦法改變,既然如此,一定要想方法去自保。

如果出糧有得揀,我相信大家都一定揀用人仔出糧,不過事實上又無得揀,唯有決定由下個月開始,每個月出糧都將份糧備用的部份轉為人仔,除此之外,金銀銅鋁等資源亦都一直創新高,有閒錢的話,亦都會去買入這些資源

經研究之下,發覺中銀香港(#2388)有

貴金屬買賣服務,只需開立“貴金屬存摺賬戶”,便可靈活投資於香港九九金、香港九九九九金、倫敦黃金、倫敦白銀及蘇黎世白金。其實一直好想跟某些戰友買白銀作投資保值之用,但我實在懶得出去買幾條銀放屋企,中銀有得上網買賣,其中白銀差價約15蚊,就當係手續費吧~~

所以我決定由下月開始,每個月有閒錢就買10OZ白銀,另外將五千蚊轉為人仔。
明知港紙唔再值錢,不要自怨自艾,我們的無能政府是沒辦法幫到我們對抗通賬的,想要繼續有令自已滿意的生活,不被推去低下層,就要自保!

很多人跟我說自已沒時間又不懂買股票,那麼轉人仔總會識吧?明知一定會升值,又有較高的利率,何樂而不為?

引用某戰友的某句留言:「靠自已 講句說話都理直氣壯 行出來都散發出自信」

共勉之~

(PS:我不是為中銀賣廣告,如果有其他銀行都有得買賣
貴金屬,請告之)

0 意見:

張貼留言

 

小夢生活 - Dreams Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates