2012年1月22日 星期日

0 學寫小說,原來要重讀小學!



最近好想寫番小說,不過發覺自己其實寫唔到。可能好多人都唔明點解,因為覺得我平時msn隨口嗡當秘笈都可以作到一千幾百字出黎,不過原來一篇文章幾百字 對我黎講已經係極限,我做唔到寫十萬八萬字!用幾個鐘寫完一段小說,睇上黎都唔洗三分鐘就睇完,講句好聽就係簡潔只講重點,難聽就叫做無文筆啦!

   不過呢種好明顯先係我自己風格。我份人就係咁,由第一句開始好快就想去結論!中間過程我都只想要精華,無謂的細節省得過就省,結果變得越來越小字,無任 何的「平淡」位,小說成不了小說!生活上亦都越來越變成這樣,如果我的文章定義為無文筆,我的人生也應該要說成「無情趣」!

  好,無謂 講講下作文又去講人生咁離題,番番去講文先;好學的我於是在圖書館內看一看別人的大作,睇過邊啲人邊本書同樣不是重點依舊不提也罷。原來要學寫小說,就要 回到基本步,由小學教的擴張句子開始,一句「今天去行花市,好鬼凍!」九個字一個逗號一個感嘆號,應該要寫成「在距離龍年只剩半天的黃昏,在滿怖第一次當 老闆那些熱情的九十後落力叫賣的年宵市場,我一個人在落寞的行逛,溫室效應起不了作用,冷峰就如玉女獎門人的寒冰寶劍一樣,一下一下的打進我的心內,我身 體感受到的冷,和身旁人們的熱情,成了強烈的反比」Well, fine!擴張句子之後字數多到我都唔識數,但好似唔多合我style!頂,打打下又打咗幾個英文幾句口語,唔怪得我從前作文都未高分過!你幾時見過亦舒 張小閑篇小說有英文?(老實講我一本都無睇過)唯獨我由細睇到大的梁望峰係中英書口夾雜,難怪到依家佢啲小說都聽聞有某中學唔准帶番學呀陰公!

  又好似講多咗拉遠咗,結論係我決定暫時無停止我的小說創作,繼續寫我喜歡的散文,直至我重新讀小學學習擴張句子為止。

  PS:呢篇文係寫於年廿九晚,撘巴士的途中。呀,又唔記得,應該話係寫於一個寒冷兔年的年廿九晚上,即距離傳說中世界末日的十一個月多 (下刪三幾百字)(呢種STYLE都係唔多岩我。)

  最後同各位拜個早年,祝各位得心應手,財色兼收,多褔多壽,少勞多酬!請請!



0 意見:

張貼留言

 

小夢生活 - Dreams Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates