2012年1月30日 星期一

0 金水壽司 @ 油麻地 - 只有火焰壽司吸引


(封面圖片)火焰壽司

喺淘寶買完野,自然要出油麻地去淘點收貨,喺淘寶買野真係平夾抵,我地兩個洗咗都唔夠2千蚊就成3大袋!


喺拎住幾袋野成包米咁重之下,都無餘力行去旺角同人迫搵野食了,於是決定向少人的油麻地進發,見到金水唔洗等位就入去坐了!



七點零鐘,客都係得兩三枱~~生意真係越來越差,係咪個個都等10點半價先黎食呢?
由於星星唔食生野,我呢輪亦都肚唔多舒服,於是今日都以熟食為主
先叫一個牛肉石頭飯打底,連麵豉湯

我稱呢個係假的石頭飯,上來時係唔熱的
飯係飯煲煲完再放上石鍋入面
牛肉亦都好硬,唯獨味道可以接受,有少少辣都幾冶味


為食的我亦都點上一個凡立貝壽司,不過吃上來不夠鮮甜


之後一個軟殼蟹手卷,等的時間黎講,照計應該係即叫即整,但來到的時候竟然係凍的!
而且炸粉比蟹更多,不合格!

最後的便是火焰壽司了,是這裡最吸引的一樣,烤過了的沙律醬配上三文魚及蟹棒,是不可多得的絕配,為這餐廳救回不小分數!

總括而言,我對這餐是不太滿意的,只是火焰壽司比較可取,要再來的話應該要等宵夜時段半價才可以了

消費: 約$120位
味道: ★★★
推介美食:  火焰壽司
地址: 油麻地彌敦道565-567號銀座廣場地下1號舖及UG全層

0 意見:

張貼留言

 

小夢生活 - Dreams Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates