2012年3月3日 星期六

0 妻不如妾?叫雞不如FF!

Facebook Post 咗篇潮文引來極大回響,驚見我疑似叫雞疑雲,正所謂清者自清,我呢種鍵盤戰士正一講就天下無敵,做就........

既然開咗個頭講開呢D問題,臨訓前我呢個鍵盤戰士就啪啪啪啪啪啪喺個鍵盤度打番段野,你知當你腦入面有一千幾百字不斷喺度湧出黎,你唔將佢紀錄低,就成晚都訓唔著,但到聽朝就偏偏乜鬼都唔記得哂,失眠之餘仲無咗個題材!所以襯雙失之前有幾多打幾多啦!

唔知邊度出處有一段妻不如妾、妾不如妓、妓不如偷.........咁上下啦,我都唔記得點再駁落去(話明我係鍵盤戰士打緊仗,梗係無時間去YAHOO知識問人咁失威,問得黎等得黎篇文都凍哂就無心機寫落去的了),計我話就係妻妾妓偷都不如諗!我未叫過雞亦都無人同我分享過叫雞感受,不過有番少少常識都知道你撘車出去再行上去禁鐘仔來回成粒幾兩粒鐘,興奮嘅咪又係嗰個冷震嗰幾秒?!留喺屋企FF(即係Final Fantasy,即係終極幻想!)咁又唔同,你可以將呢個世界所有無可能集合埋一齊嘅優點,集合哂喺你幻想入面!

你可以先幻想你放工番黎你老婆即刻幫你除鞋換拖鞋,幫你除去西裝再DUP個骨,輕輕的吻你一句同你講一句老公我煮好八餸一湯,你坐低我拎出黎就食得架喇!食完之後你好似大爺咁坐喺度睇電視,你老婆執好哂碗筷杯碟就開支紅酒拿過黎要同你飲杯,之後你一手抱佢入房為所欲為要佢點就點你想點就點點點點點........

所以話,偷食有風險隨時家破人亡,叫雞要俾錢又怕淋病愛滋,唯獨FF你可以將陳法拉個頭配上E CUP BABY嘅上身加上陳敏芝對腳,仲可以加上女神卡卡嘅狂野,JJ玩獎門人啜波嘅表情再配上太空人先做得到嘅動作。。。。

WELL,FF完畢還是要返會現實,同樣地,以上言論純熟9UP,不代表本人立場。

拿唔好講咁多,睇咗又好未睇又好唔會睇又好,都整個LIKE黎先!
明明我見有D女又豬又乜咁,求期打句「巧悶啊」都百九幾條厹Like,我打幾百字俾少少面好,唔好迫我轉女人相呀!

0 意見:

張貼留言

 

小夢生活 - Dreams Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates