2012年3月7日 星期三

2 《我的悲慘媾女史》第一集



星爺喺少林足球入面講過,一個人無夢想,同一條咸魚無分別。



計我話,一個人無番條女,比起無夢想,更加似條咸魚;應該係,比咸魚更加無價值嘅死魚、臭魚、爛魚。

或者可以講,我人生到呢刻為止唯一嘅夢想,就係媾番條女;

成廿八吋大脾又好、30AA又好、暴龍爛面又好,通通都媾唔到!

點解點解,我永遠都係失敗嘅一個,一條無女嘅可憐蟲。



或者你會恥笑我,又或者你會身同感受,更加可能你睇完只會覺得我ON9。無論如何點都好,你入得黎睇,我就當你老友,我希邊喺呢個寂寞嘅夜晚,用你少少時間,睇下我呢個可憐蟲媾女失敗嘅經歷。



除咗我無記憶嘅三年幼稚園外,由小一到中七,我都喺人稱和尚寺嘅男校入面渡過。以前成日睇電影入面,男校男生放學總會三五成群去對面女校等人地D女放學,之後俾人地校長訓導趕走。但我母校附近方圓幾百里都竟然無一間女校!



以下,係我十幾年來媾唔到女嘅親身經歷。



我唔知係因為我早十幾年前年代唔同,定係因為由於我一直都係讀男校嘅關係,我唔似得依家D細路,十一二歲唔好話拍拖,甚至都已經識得啪啪啪。

我係家中獨子,亦唔覺自己有相近年紀嘅表姐表妹堂妹等等嘅親戚出現,我最細嘅一個表姐,好似比我媽年紀仲要大。所以,一路以來,我對女性嘅認識近乎零。

所以我依家喺度諗,會唔會係因為咁,一開始已經輸在起跑線上?



升上時候中一嘅我,以今日嘅術語黎講,仍然係小學雞一名。呢間似監獄多於學校嘅中學,面積就只係一個四層高嘅三角型建築物包圍住一個籃球場咁大。而當中卻收容了上千個學生。每逢小息、LUNCH時,踢波嘅踢波(幸好只係踢西瓜波,如果係踢皮波,應該日日要叫白車),打籃球嘅打打籃球,亦有人周圍跑,玩捉E因,玩互閹等等。我亦都無乜朋友,渾渾噩噩咁就過咗一年。



 



我開始對女性有興趣,開始想媾女嘅時期,應該比起一般人遲,大約,係中二嘅時候。



可能我天生比較遲熟,甚至乎依家三十歲人,亦都係廿二三歲咁,睇番自己D相,當年中二嘅時候,亦都只係似一個八九歲嘅小學生。





我第一個鐘意嘅女人,係我當年嘅IS(綜合科學)MISS。 到呢刻,我仍然深深咁記得佢個名,不過當然我唔能夠喺呢度打佢個名出黎,唯有用住代號,叫佢MISS X。



 



我嘅媾女史,就係由MISS X開始。



 



升上中二嘅第一日,我嘅班主任係一個光頭阿叔,講野溜口之餘仲會經過佢唔齊嘅門牙噴出口水,令婑細要坐喺第一行嘅我身受其害。當年未識講粗口嘅我,只係心入面諗一句,唉,今年真係唔好彩,唔知要受幾耐。喺捱呢40分鐘口水時候嘅我,絕對想不到,接下落黎嘅第二堂,會係改變我一生嘅時刻。


2 意見:

  1. 第二集~~~
    [版主回覆03/20/2012 23:47:59]Coming Soon...XD~

    回覆刪除
  2. 巴打快快快
    [版主回覆04/18/2012 15:51:28]係喎, 唔鬼記得左呢篇野!

    回覆刪除

 

小夢生活 - Dreams Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates