2012年4月6日 星期五

0 愛心雪糕 VS 地產霸權


尋晚喺屋企睇TVB 東張西望,其中一節介紹有個伯伯90歲,駝哂背都仲喺度日日推住雪榚車做小販;初初以為係啲慘嘅老人家,但睇原來本身佢有仔女肯俾錢佢,但係佢自己堅持去學校門口擺檔,目的係為堅持自己幾十年來嘅事業,亦都為服務學校嘅學生們啊!呢份堅持試問又有幾多人學到?我諗大部份人同我想法都一樣,盡快搵夠錢退休吧?
可能自己都要從新思考一下,究竟係伯伯做得岩,定係自己嘅諗法岩?



諗起我地以前學校隔離有間欣欣士多,個老闆都係為我地而生,最近都得知佢都要結業了。


香港嘅舊區越來越少,唔好話小販、士多,新嘅樓通常都係屋苑,地鋪嘅數目已經越來越少了,旺區嘅地鋪則變哂錶行、金行,所有老店亦都被迫遷。雖然我並唔係一個懷舊喜歡保育嘅人,但係全條街都係金鋪,想點?由一個所謂中西新舊文化匯合嘅城市,變為周街周圍商場都係一式一樣大牌子商店嘅城市了。無他,小商戶敵得過加租咩?敵得過加地產霸權?

嘅然無辦法令租金回落,倒不如從新發小販牌啦!只要政府做好規劃,從新發小販牌俾有創意、有心賣小商品嘅人,咁唔洗捱貴租,市民亦都可以不必迫住逛百老X、周XX、東X錶行等等。有朝一天,希望可以好似喺NEWYORK咁,經過會見到有架熱狗車,買隻熱騰騰嘅熱狗食!

0 意見:

張貼留言

 

小夢生活 - Dreams Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates