2012年4月12日 星期四

15 我的十年工作生涯(一)

一路以來,都想以我工作的生涯寫一篇文章。由中七畢業以來,至真正開始打工至今,也有十年了。認識我的朋友都知道,三年前我考上公務員職位,亦是一個最低級的助理文書主任。

很多朋友知道後,也覺得驚奇,甚至到呢一刻也來問我有沒有後悔!一來原因是人工實在低(各位網友要知道我人工,其實並唔難,公務員人工是非常公開的)!對啊,我畢業後第一份工的人工,比起我進來政府時,還要高,而且當年是有金融風暴、SARS等等因素下的經濟環境!之後大家當然也知道,03年後經濟不斷向上,我亦都由一個初畢業的小子慢慢成熟成長,轉幾次工後,薪金亦都水漲船高。

到08年就再發生另一次金融海嘯,那時我又剛剛轉工去到一間上市公司工作,剛進去時公司訂單多到接不完,可惜環境突然急轉直下,新買的廠房也要停工,當時我也心感不妙,最終,新來新豬肉的我也逃不過被LayOff的命運!當然,就算被LayOff,也要留多幾日處理客戶和廠之間的工作;在這幾天的空閒時間,當然是要努力搵工,而亦剛巧政府重新招聘助理文書主任,經過在網上填那份要填超過半小時的GF340 後,便申請了我第一份,亦是唯一一份的政府工了!



(現在的GF340,跟我以前填的版面改變了)


其實自己從來以我工作經驗和見工技巧,找另一份工亦應該不難。(哈哈,又在自己讚自己)不出一會後,就已經有另一份工作,而且工作地點還在我家附近!那份工作人工不低(至少比我現在做了3年公務員更高),老闆又好人,而且工作量也比我之前幾份工為少,我也做得頗高興的。到我上班大約一個月後(大約是08年12月中吧),就收到公務員事務局一封信叫我去做電腦TEST~~結果當日就去到北角政府合署做了一個電腦測試,考打中英文WORD、EXCEL!為時大約半個鐘左右吧!

有人都問我究竟考公務員難唔難 ,究竟要考什麼,其實電腦測試對我來就係零難度!認識我的朋友都知道我打字速度如何,而政府的要求只是中文20字英文30字,說句自大一點實在一隻手指打也不止這個數!之後的WORD和EXCEL測試也是極為普通,離譜的不是那份試卷,而是竟然附上答案SAMPLE,即是說,試卷有幾條題目叫你做,而你做完後,就要同份SAMPLE一樣!你說,真是傻的嗎?

不過,以我當日速度考完後當然東張西望,我發覺過半數人字也打不到一半,EXCEL試卷叫做直條圖,他們可以做圓型圖。我忍著笑了一下,之後為免人見到我以為我偷望別人,就靜靜的坐到夠鐘後離去了。電腦測試我是有信心一定自己是100分的,所以也確信自己一定會有面試,但聽說政府考政府工起碼要等一年半載,於是就繼續努力番工,並沒有什麼緊張興奮之情。

(待續)

15 意見:

  1. 我三年前第一次考打字衰緊張.....
    第二次考到低你一級.....
    第二次考ACO,份WORD/EXCEL同三年前比深左一大截.....

    回覆刪除
  2. 咁你依家考到未? 定係仲係做緊"低一級"?
    其實我寫落去, 其中一個原因將會有好多人想申請9 月O個個, 睇下有無有緣人可以睇到, 我比D 資料大家啦!

    回覆刪除
  3. 做緊低一級.......下個月就滿一年
    內部有得考,但冇我份......

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔緊要, 大把時間, 可以帶POINT 過新工, 十年時間慢慢考未遲啊!

      刪除
    2. 55歲前考到就得啦.......哈哈

      刪除
    3. 咁又唔得, 跳哂POINT 前考到就唔洗蝕了~~

      刪除
  4. 我2個星期後考打字test,如果你可以解答下我問題幫下我就好喇:)我想問下excel方面,你話佢會俾埋sample answer,咁如果佢問題係要我用'SUM'呢d 方法去計數,但我直接輸入答案,如果print出黎評分係睇唔出有冇用到'SUM'既方法,定係佢會逐個逐個考生檔案開黎評分?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我嗰時只係PRINT 出黎睇, 無睇你做的方法, 而且佢無叫你用咩方法做, 答案岩便可以了

      刪除
  5. 你的分享很實用!我聖誕節前就考電腦了!

    回覆刪除
  6. Excel 考什麼?可以講下嗎?我聽日考啦!

    回覆刪除
  7. 今年都有考aco 梨緊27號考打字 我上堂時發現自己打字唔及平時快 同想知excel同word 會唔會好難既題目?

    回覆刪除
  8. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  9. Hi 小夢, 請問你面試之後過左幾耐先至收到信?

    回覆刪除

 

小夢生活 - Dreams Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates