2012年4月10日 星期二

1 JAL 極美味小杯麵(1) - SOBA de SKY


JAL 極美味小杯麵(1) - SOBA de SKY






日本其中一樣偉大嘅發明,一定非杯麵莫屬
,落滾水三分鐘就食得,唔洗叮唔洗煮,直頭係方便到暈啦!細個時其實好鐘意食杯麵,特別係合味道嘅咖哩味,到大咗當然知道呢D味精野唔可以食太多,加上慢
慢食咗其他好野,就發現其實杯麵都唔係咁好味,不過當冬天凍冰冰又肚餓時,黎個杯麵做宵夜就真係一流喇!



我本身就唔係咁大食,如果食一個杯麵做TEA/宵夜就太多,不過喺上年去大阪杯麵搏物館(詳見:大阪自由行 6日5夜平玩之旅(六)杯麵館 一蘭) 時買咗十個特別嘅杯麵,其中有一套細細個嘅JAL 飛機杯麵,總共四款!



初初因為呢幾個杯麵太細個,所以一直都無理到佢地,直至食完其他又有一日肚餓時,就拆佢地黎食啦!唔食由自可,一食真係好後悔當初唔買多幾個呀!



而當中最最最好味嘅,就係綠色呢隻Soba de SKY!



多謝去日本旅遊嘅同事為我帶黎手信,我終於可以重溫呢隻美味杯麵喇!







個杯麵係日清出品,當然有保證啦~整個包裝都有飛機圖案





成份:日文我唔識睇啦~









SOBA其實即係蕎麥麵咁嘅意思,用蕎麥麵做嘅杯麵,大家又食過未呢?



配料方面,有蔥 、蝦仲有飛機圖案嘅魚旦







成個杯麵得170ML,其實真係好細,對比一下,比我部IPOD仲細啊!





照舊,三分鐘就食得喇!





飛機圖案嘅魚旦~





蕎麥麵,麵質比一般杯麵好得多啊~





湯底就更加好味,雖然我講唔出咩味,但望落去油油地咁,飲完又唔會覺得太喝,次次都飲清架!







除咗JAL機上面有之外,喺機場都會買到,亦都可以去樂天訂購啊!





訂購網址:http://item.rakuten.co.jp/gastro-japan/10000234/

1 意見:

  1. 唔知一田有冇得賣呢,我都想試吓......
    [版主回覆04/11/2012 18:28:00]應該就無了, 香港我未見過有!!
    好好味架真係~

    回覆刪除

 

小夢生活 - Dreams Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates