2011年12月18日 星期日

0 2012 台北婚照之旅 婚紗攝影 - 凱瑟琳@台北

話說尋日去行婚紗婚~~本身都係諗住行下架咋,始終都離預計結婚日期仲有兩年~~
入場一直都俾好多人拉住,睇婚紗相呀、化妝呀、婚紗禮服呀等等~~
咁我地都主力睇婚紗相啦!!其實都屬意去台北影,睇咗幾間,仲俾人煩左好耐差不多要發脾氣先離開到咁滯~~
行到差唔多收工,點知經過凱瑟琳,星星見到D相就好鐘意喎~~

就係下面呢D相吸引到佢~~














我自己就最鐘意呢張

佢要指定番呢個攝影師,係蕭總監,要加一萬蚊台幣~~仲要等差不多一年先有期呀
結果瘋狂到即刻叫人打去台灣BOOK佢個期,結果就BOOK左啦!!

雖然我並唔同意一生人一次呢個SELL野方式,不過既然另一半鐘意,就俾佢放肆一次啦!!!

我地就係BOOK左以下呢個PACKAGE~~會展額外送多4組相俾我地,即係TOTAL50組啦!我地講好咗去到唔會再加相架喇~~
仲有再送咗啲野,係D簽名枱布呀,同埋。。。都唔記得咗D咩了~~HAHA




希望會影到一輯好靚又合大家心意的相吧~~~影好再分享俾大家睇下!

0 意見:

張貼留言

 

小夢生活 - Dreams Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates