2011年12月15日 星期四

0 月蝕夜之BBQ@汀角灣燒烤農莊


(封面圖片) 在燒烤農莊影的日落照,香港其實也有很美的地方


某個星期六,相約了好友去郊遊,可惜早幾天不幸弄傷腳沒有去踏單車,唯有只JOIN BBQ 啦!友人一早預訂了這個汀角灣燒烤農莊,地點在汀角村,在大埔墟火車站搭的士約十多分鐘,60元左右便直達門口,尚算方便~~

去到在場所見的環鏡十分優美,地方空曠,空氣又好,雖然天氣比較冷了一點,不過也是適合BBQ的好日子啊!


價錢方面每位88蚊另加開爐費30蚊,每人包飲品一罐,之後買飲品汽水7蚊罐,啤酒8蚊,價錢OK唔會獅子開大口

先自己去收銀處買飛入場,之後有職員帶去座位

燒烤樂園的好處係唔駛自己透爐,岩哂我地呢D懶人,阿叔叔用火槍唔駛一分鐘就透好個爐,仲駛乜自己學透爐咁辛苦?!
D椅就真係DIRTY咗D,我地幾經辛苦先整番乾淨去坐,扣分!!


野食方面都係一般的,丸、燒賣,腸,扒,雞翼等等~


D丸真係麻麻地,好梅好粉咁,獅子狗同燒賣亦都係
反而雞翼,扒就VERY GOOD!

一班朋友燒野食,一樂也~~

我最叻的就係燒雞翼,要慢慢喺高處烤,仲要塗足3層蜜糖先得架!


食過我燒雞翼的人都讚不絕口,有誰想試下?!



當晚仲要咁岩係月蝕之夜,我地都有幸可以好清楚咁睇到月蝕,不過其實都無咩好睇,好似一日內睇哂初一至十五,只係之後變左紅色特別少少~


消費: 約$100 位
味道: ★★★
推介美食: 雞翼
地址: 大埔汀角路汀角村17-29號地下

0 意見:

張貼留言

 

小夢生活 - Dreams Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates