2011年12月2日 星期五

0 媽媽生日自助餐: 帝苑酒店 - 雅苑座


(封面圖片)

媽媽生日,我們一家人加埋星星就黎到尖沙咀帝苑酒店 - 雅苑座食番個自助餐!!
其實今次都唔係第一次黎,但呢間真係我食過咁多間數一數二架!!


環境篇)

話哂都五星級酒店,環境好就必然架喇,特高樓底,環境一D都唔迫夾
仲有人現場彈琴同唱歌添!



海鮮冷盤篇)

好喇,介紹完環境就出去睇下有咩食啦!基本的海鮮冷盤有長蟹腳、蝦、龍蝦仔、青口、蟹蓋、煙三文魚卷

蝦同蟹腳非常鮮甜!


龍蝦仔就麻麻喇~~蟹蓋就完全無野食咁滯。。。

沙律篇)

我的弟弟十分喜歡吃這種冷沙律,還排得靚靚~~我想比酒店職員排得更靚吧!


壽司魚生篇)

食完海鮮頭盤,就梗係去食下魚生啦!
有三文魚、金槍魚、章魚、立魚及鮑魚,仲有吞拿魚腩添!


我最愛就係食三文魚,好肥美好新鮮啊!

之後仲有即叫即整火焰壽司!!

每樣試一件,三文魚、蝦、蟹柳~~全部都滿分!!好正!!

匙上的係蟹肉沙律,正!!



大閘蟹篇)

今次BUFFET 的主題係大閘蟹,雖然已經唔係時令了,不過都算係其中一樣重點菜式!

大閘蟹係每人一隻,入座時派了一人一張換領卷,想吃時就可以出去拿,不怕放涼了嘛~



吃大閘蟹要配上薑茶,就不怕寒涼了!


其實我自已不懂得怎去拆蟹~~蟹也比較細隻,沒有什麼肉,只吃了蓋上的膏就算了,我家人說也只是OK~~不算太好味!
不過呢~~除了有原隻大閘蟹外,還可以有任叫的大閘蟹炒伊麵、意粉、通粉等等~~即叫即炒,而且材料十足,回報比整隻更高!

蟹粉炒伊麵,伊麵會吸收蟹粉的精華,整個麵吃下去也啖啖蟹肉味!!


蟹粉炒長通粉~~長通粉不太吸味,反而會突顯多些蟹肉味啊!

熟食篇)

帝苑的熟食其實比其他酒店BUFFET 做得出色,款式也多,不過就食唔落咁多啦,熟食通常都係淺嘗。

有即燒串燒啦


呢個好甜的湯, 唔知叫咩名了



瀨尿蝦


喇沙湯底煮蛽、東風螺等


其他熟食,豚肉好淋,唔錯~~



上次食過,海南雞飯都好出色的,不過今次無食了

甜品篇)

甜品亦都好多呀!!有星星最喜歡的Hazzan Dazs 雪榚,食五個球都舊幾水,回左1/3本了。。。




CAKE都有好多選擇~


朱古力蛋榚超濃味、Tiramisu超軟、Blue Berry 都好好味!!超正


仲有麵包布丁~~


最後來一大杯凍檸茶,為這餐來一個完滿的結束~~


帝苑酒店 - 雅苑座的確係好好的自助餐選擇,信用卡八折後我地五位共$2250,咁多野食,算是物有所值!!

消費: $450/ 位
味道: ★★★★★
推介美食: 火焰壽司
地址: 尖沙咀麼地道69號帝苑酒店3樓

0 意見:

張貼留言

 

小夢生活 - Dreams Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates