2011年12月15日 星期四

0 旺角樓上Cafe: elsie Cafe & Restaurant


(封面圖片) 心型飯,想要嗎?不過並唔係你與我一般人可以得到既。。。

約咗老友放工食餐飯傾下計,地點當然選擇大家都最方便嘅旺角~~由於去到又未齊人,喺旺角要搵到坐得舒服又唔會俾人趕走嘅餐廳,就唯有係樓上Cafe了~~
於是就到朗晴坊,是但揀一層的一間樓上Cafe 就入去了!
今次的幸運兒係位於8樓的elsie


上到去見到雖然無乜裝修,不過環境尚算不錯,待應姐姐的樣子也不差,簡單的白色枱配上灰色椅子,也坐得幾舒服~~

我們約6:45到達,店內只有約一兩枱,後來人數漸多;一坐下便為我們添了清水,因為有朋友未到,我們等了約半小時才下單,途中也沒有吹過我們下單~~


每枱都有放花做擺設



價錢方便有比較便宜的套餐,70蚊左右一個主菜包餐包餐湯飲品~~

另外有一個二人餐,朋友夫妻便點了這個~~


另外一個MENU的食物較吸引,不過價錢還未包套餐,要另加25蚊~~相信一分錢一分貨,我們結果也點了這個~~


先來的係餐湯,我點的是紅湯(明明影咗相,點解唔見咗架呢?!)
味道就真的不太好。。。頗淡,無乜料,而且只有酸味;朋友的白湯,聽聞好飲D~


餐包,真係好細塊,其實成本應該不貴,應該可以大方D俾大D吧!
包也不夠脆,牛油味算夠~


二人餐朋友的主菜:香草煙肉蕃茄螺絲粉伴香煎龍脷柳
他說龍脷柳也煎得很香~算幾好味~


二人餐朋友的主菜:炭燒肉眼扒,配意粉
聞落去好香的,也聽聞幾好味,不過有一PART燒得燶咗搞到有D苦咁話,敗筆~

朋友的肉眼扒伴鵝肝~~

這個是我的蒜香牛油燒虎蝦配香煎龍脷柳伴挪威煙三文魚 (名字真夠長)
虎蝦開邊的,蒜香牛油味足,蝦都頗彈牙亦都算厚肉~食完好香口!
龍脷柳真係煎得好香,抵讚
三文魚就感覺有D雪味,不太好~
意粉,我就最鐘意係茄汁炒,炒得幾甜幾好味,份量也OK!
最後反而個瓜幾有驚喜,甜甜的仲要好彈牙爽口,好味!我平時好少食呢D瓜都食哂!


蝦真係整得OK!肉質亦都唔覺太差~~


最後係遲來朋友叫的,俾我地留意到竟然係心型飯~~嗯~~呢D唔只係可遇不可求,下次真係要請教下點先可以得到心型飯了~~

餐飲只包$22的,其實即係最平的熱檸茶奶茶,可以補差價換其他飲品,不過我地都無咁做了~~

總括黎講我地黎樓上CAFE其實都預野食唔會太好食,只求坐得舒適傾下計,我曾經都去過某D CAFE食物同飲品完全入唔到口的;不過呢度D野食都可以接受,亦見到有用心去整一餐可以俾人入口嘅晚餐~~


消費: 約$100 位
味道: ★★★
推介美食: 蒜香牛油燒虎蝦
地址: 旺角砵蘭街215號朗晴坊8樓


0 意見:

張貼留言

 

小夢生活 - Dreams Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates