2011年12月5日 星期一

1 公司自助餐: Momo café @ 香港萬怡酒店


(封面圖片)

三日內的第二餐自助餐,係今年公司的自助晚餐~選址就是位於西環萬怡酒店的Momo café
地點其實不太方便,我由水街落車一路行落去,還不小心仆親,R柴了~~

OK,最後總算黎到~~萬怡酒店2樓就是MOMO CAFE 了~




環境也算不錯,裝修幾靚,今晚不算人多,最吵的是我們了。。



海鮮冷盤篇


OK,出去睇野食~~自助餐第一樣一定係食海鮮冷盤,初初去到時差不多俾人拿哂,不過阿姐一聽到我咁講就話即刻REFILL!抵讚!



蝦同蟹腳都唔算太好,感覺唔太新鮮~~


但最有驚喜的是青口!肥、鮮、美!好味喎真係!


成隻手咁大隻!

同事們將蟹腳全部拆肉出黎食。。。HAHAHA~~




豆乾併盤?我當然無食,但同事話幾好食喎~~(正所謂咸魚青菜各有所好)




熟食篇

熟食款式亦都唔多,不過尚算不錯~~

BEEF~~OK,本身都對呢樣唔太喜好,算唔太硬~~OK LA~



春卷同薯仔正~~炸得好味~~
雞翼、魚、雞、豬肉就一般啦


即炒意粉

忌廉煙肉扁意粉好味喎!


菜~


河粉呀麵呀,我都係無試的


PIZZA,我無試~

免費APPLE JUICE~~



生果、甜品及雪榚




雪榚竟然係HAAGEN-DAZS!以呢餐的價錢,食幾個球就回本了!



仲有紅豆沙及豆腐花~~








消費: 約$200/ 位
味道: ★★★
推介美食: 青口
地址: 西環干諾道西167號香港萬怡酒店   

1 意見:

  1. 青口最好??/
    [版主回覆12/09/2011 11:27:05]青口, 春卷同薯仔幾好, 雪榚係H 記算係咁.....其他都麻麻地, 不過好似2 舊水都唔駛....俾我自己就唔會再去

    回覆刪除

 

小夢生活 - Dreams Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates