2011年12月23日 星期五

0 大阪自製小丸子:蛸之徹 角田店

由於太多人問我呢間小店的地址,咁唯有為咗佢,開一篇新POST 啦!

呢間小店係位於梅田HEP 5附近,我地係見到旅遊書介紹,所以黎試一試架!
想知點去,喺GOOGLE MAP 打番店名,就可以搵到的了~~自己拿個人仔試行下啦!!



當日我地決定夜晚黎呢間宵夜,其實都經過幾次,不過都無入到去~~
因為MENU全部都無英文,只有日文,入到去,店員亦都係只識日文唔識英文~~
對我地唔識日文的人來說是不太方便的


不過我們就為了這個進來了~~看過標題也知道,是我們自製小丸子吧!

我是想叫啤酒的。。。但最後來了清酒~~但也多得這支酒,我才記得店名

另外再叫多個大阪燒~~


店員會為我們準備小丸子的材料再淋上去,之後就自己玩啦!
其實多次都失敗,最終店員說日文也說不清我們怎做後,幫我們一把整成的~~

味道嘛~~其實燶燶的更好味~~好味過出面街買呀!!

店名:蛸之徹
地址:日本 Osaka Prefecture, Osaka, Kita Ward, Kakudacho, 1−10

0 意見:

張貼留言

 

小夢生活 - Dreams Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates