2011年11月9日 星期三

0 [小夢散文] 男女平等


「到我40 歲,仲有無人會要我?」 (設計對白)

男女平唔平等呢家野,永世都有人討論,大多數女的認為社會對自已唔公平,其實又好少聽到男人話唔公平,咁事實上,又係咪真係唔公平呢?
我就認為,根本所謂嘅唔公平並不存在,只係觀點與角度罷了~

女人最常講的不公平如下:
1)男人40一枝花,女人40爛茶渣!你地D男人到40歲都仲可以去媾女,我地女人40歲就實無人要!你話係咪唔公平先?

嗱, 呢點好似好合理,但你有無諗過,其實我地男人只係將我地比異性喜愛嘅時間延後?當我地十幾歲時,有幾多次追你地D女仔比你地拒絕話我地唔夠成熟?追到之後 又有幾多飛咗你本身條仔去搵過另一個更有經濟能力的?你地十幾歲時已經想搵D出黎做野成熟穩重有錢的男友,咁到D男人成熟穩重有錢時,揀番十幾廿歲嘅又有 咩唔岩?

所以我話受異性歡迎個TIMELINE 事實上係咁


  15-25 25-35 35-45

SEE? 大家受異性歡迎的時間可能係接近一樣咁多年啊!!我地只係先苦後甜,女人係先甜後苦啊!!先拿了甜,之後苦時就話不公平嗎?
呢點就係我經常講D女仔,要求公平地底薪一樣,不過男人無佣分,佢地就有佣分一樣。。。喺公平嘅基礎上得到更多,這就是女人要求的公平。。。

所以如果有一個,自細就肯同你捱的女孩子。。。。理應好好珍惜

其他例子,下次再談!喜歡的請留個言!謝謝!

0 意見:

張貼留言

 

小夢生活 - Dreams Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates