2011年11月15日 星期二

0 <<男女私情>> 對面的女孩看過來

Q:
小夢哥,我睇中我對面舖條女,但我同佢三唔識七,究竟用咩方法可以識到佢,吸引到佢注意呢?

心急人上

A:
 嗱,我唔知你對面舖係對面幾遠,不過既然你問到,我都嘗試下教下你啦!!
你對面舖即係會賣野啦,佢賣乜你咪試下過去話你想要啲乜,例如佢係賣GAME嘅,你咪搵隻明知幾日後先出嘅GAME,日日走去問佢到咗貨未,之後就話佢知你就係喺佢對面舖度做,比低你舖頭電話佢,或者叫佢一有貨就走過黎話你知,呢招可以早晚各一次,一星期做足七日,起碼都有幾句計傾下先,岩咀型嘅咪去咀兩咀。。唔係,係吹多兩咀先岩,吹下仲有咩GAME呀,之後你又吹下你舖頭賣乜,記住話佢聽你有折,叫佢得閒放工放冕過黎睇下,慢慢混熟啦!

Q:
小夢哥,我岩岩升中六,轉咗間男女校,想識隔離班個同學,但我岩岩黎到人生路不熟,唔識人幫我撘路,仲有咩方法?

中六雞上

A:
同學呢D就話咁易啦,話明同一間學校,即係一個星期見足五日!首先好好調查佢番學時間,扮偶遇又好乜都好,買定份M記早餐加多2個薯餅,之後走埋去話佢知M記條友唔知做乜比多咗個薯餅你,問佢食唔食囉!

Q:
小夢哥,我岩岩做SUMMER JOB見到個女仔好靚,對眼閃令令,簡直就係我心目中嘅女神!但係佢竟然同我唔同DEPARTMENT做野,平時佢身邊又總會有兩三個男仔同佢一齊番工放工食飯咁,有咩方法可以識到佢呀?!

想識女神的宅男上

A:
你呢個情境同我細個番工時好相似,就用番我當年試過做既無聊野啦!有時D野係要年輕時先做得,到我依家三十勾都黎真係再做唔出架喇!
故事就係咁,當年我公司有個SUMMER JOB 又係同我唔同部門,身邊又係經常圍住幾個觀音兵,你知要成為觀音兵嘅一份子真係唔容易,我就唯有去零食物語買咗幾打朱古力,扣除比身邊D同事食咗既之後,總數得番廿粒,咁以前我公司要打卡番工,首先偷睇到佢係打邊張卡知道佢幾點番工幾點放工,咁就要早過佢番工,喺佢番工之前將粒朱古力放喺佢張卡上面,夜晚佢臨放工前亦都要放一粒,重點係唔好咁易比人發現係邊個放,好快佢就會有興趣知道係邊個做埋D無聊野放喺佢張卡度架喇!如是者放咗19粒之後,佢都忍唔住喺放工時企定定喺個卡鐘度唔走,點都要搵出係邊個放為止咁既樣!
咁就即係如計劃之內啦!結果我就行埋去,親手交粒朱古力比佢,仲笑笑口咁講話呢粒係最後一粒,叫佢好好珍惜啦!
當然以我咁有心思,最後都識到呢位女神啦!
唯一敗筆係,我覺得唔應該喺零食物語買,應該去D高級D既舖買粒心型好味D嘅嘛!


想識我? 咁要諗下計啦! (設計對白)

0 意見:

張貼留言

 

小夢生活 - Dreams Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates