2011年11月8日 星期二

1 那些年,我們遊過的韓國(一)


2009 年去的一次韓國遊~~跟星晨旅遊的5 天團....團費好似只需要$2099
D WON 仲對得好平添..好似對160 以上的...

就等我回億下..睇我記到幾多打出黎先...



出發前買的情侶史迪仔證件套!!




呢個煙盒又幾搞鬼....不過...番到屋企都太阻地方, 掉左了!


韓亞凌晨機!!


去到機場都五點了...出關後上旅遊巴...大家都好眼訓了.....


第一站, 係叫SEA LA LA 溫泉上水樂園,有D 石春路呀,桑拿房呀咁。。。由於太累,喺嗰度訓覺。。。都幾好訓的。。。
好多韓國人喺度訓覺的。。。唔太明點解。。。



有一個細細地的水上樂園咁。。。



之後就出去食午餐了。。。其實跟團有度唔好,一來唔知自已去左邊度,二來野食無乜得揀,都係團餐。。無左自已搵食的風味~~
呢個係人蔘雞+長壽麵.....味道嘛。。我記得係無味的!



再之後,去左賭場。。。好細間。。。
再早幾年我未夠18 歲時去過韓國一次,嗰間應該係華克山莊,大間好多。。。但當年入唔到去










嗯。。再之後。。。去左一個廟的地方。。。好大地方,而且好多一家人去,類似係嘉年華咁。。。再一次跟團的唔好處,我完全唔記得係咩黎
出面好多人賣野食。。。呢個炒蟲。。我真係唔敢食囉,但我記得有團友食過!



之後呢。。去左東大門。。。SHOPPING CENTER 咁啦。。。。不過D野真係似行大陸東門







之後到晚餐?~~我記得石頭飯好好味的~~















女友DAY1的戰利品

1 意見:

 

小夢生活 - Dreams Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates