2011年11月7日 星期一

0 男女私情


你覺得我係咪姣先? (設計對白)

一直都想寫一些關於感情的散文,卻又不知從何下手,今次終於都提起勁來,現在我宣怖,我將這個我自已的專欄名稱定為<<男女私情>>!!

雖說是男女私情,但我身為一個男孩(男人?)我總是會以男性的角度去看東西~~我想...可能有些女生看到之後會不認同也不高興,這也不要緊,如果你是女生,又如果身邊坐著男朋友/老公,只要你叫他也看一看,問一問他究竟是不是這樣的想法? 試試看!!



(嗯..其實以下嗰段我已經打咗一次,不過發覺太好文筆唔夠到肉,唯有刪咗佢從新用白話再打一次...我真係唔明白當初點解讀書作文一定要寫白話文,唔可以咁口語...好多嘢,真係要口言先表達得好啊!所以話我無文化都係咁話,我決定以後都係用口語!)




好喇,故事就係咁,好多時一班人有男有女聚埋一齊,就會討論其他女人嘅嘢(特別係女明星),除咗最平常好容易睇得出嘅樣貌身材,邊個係警鍾波,邊個啲皮膚仲係白白滑滑等等之外,最常講嘅,就係「xxx一望就知發姣!」

我就即刻反對,我話:「我認為佢尼種係屬於嗲,而唔係姣囉!」,而大部份我嘅男性朋友都同意我呢種講法!

咁究竟嗲同姣點分呢?

經我非詳細同非正常統計之下,得出一個好簡單的結論:

同一件事,例如對異性痴身痴世,一對住男人講野就笑笑口陰聲細氣,甚至係著低胸衫短裙等等。。。
男人角度:「醜女/肥婆做的係發姣,靚女做的係嗲/溫柔/索!」
女人角度:「同以上相反!」

無論你同唔同意,呢個就係我嘅結論!

0 意見:

張貼留言

 

小夢生活 - Dreams Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates