2011年11月29日 星期二

0 一試難忘的肉餅 @ 民聲冰室

午飯時間,和同事一行五人來到大坑食LUNCH!為食的同事介紹這間民聲冰室!她說早兩天才來這兒吃過,想不到那麼快便再ENCORE!!

由於有衛生幫掃場,今天不能開門口的枱,於是只可以等位,大約等了15分鐘,我們五人便迫入細細的舖內了!
共點了五個餸,另加個菜啦!

開房式廚房,員工全部著紫紅色制服


可樂係大支裝再加冰底啊!!有誠意呀下!


先黎係呢個最出名的咸蛋肉餅,肥瘦比例剛剛好,而且係用上甜鼓油!呢個真係一試難忘,以我咁鐘意食肉餅,呢個都真係極高分了!誠意推介!

豬扒,街坊小菜貨式,OK!


咖哩雞,我只食薯仔,咖哩汁唔太辣,岩我口味~


叉燒炒蛋,感覺就無乜特別,我地後來先諗,唔知點解呢隻餸反而最貴?唔通係用日本有機蛋?


另外有個梅菜魚唔記得影相,條魚好重味魚頭好大,雖則我唔太好魚都覺得幾好~~

聽聞呢度夜晚都有其他類別菜式,不過主打都係個肉餅;大坑真係好多野食,有機會再試埋周圍的幾間!!

地址 :          大坑浣紗街16號地下

0 意見:

張貼留言

 

小夢生活 - Dreams Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates