2011年11月9日 星期三

0 大阪自由行 6日5夜平玩之旅(三)奈良+蟹道樂+自製小丸子

來到旅程的第三天,才剛過了一半,已經開始不太捨得了!旅行的時光總是過得特別快,還想起三天之前還是在香港機場等出發,差點遲到趕不上CHECKIN般,就好像是剛剛才發生的事一樣。。。

今 天早上,我們的目的地是奈良~~我在跟星星解釋,關西主要的旅遊點分為幾個部份,我們住的叫大阪,另外昨天去的是京都,今天要去的就是奈良,還有就是神 戶~~所以旅遊書上寫的,大多是京阪神奈這四個地方~~要比喻嘛,就好像是香港澳門深圳珠海吧!外國人來到,就會一次玩這幾個地方,而我們亦一樣,第一次 來就走馬看花的行這幾個大地方,當下次再來的時候,喜歡那里就安排多些時間深入的了解一下~~

OK,吃過早餐後就出發咯!!我們先撘近鉄特急線去奈良!(其實有分阪急,阪神,JR,近鉄,去之前要好好研究下路線啊!!)
其實撘JR都可以去到的,不過去到時要行的路程較遠,近鉄方便好多!


記住要等特急列車。。唔洗站站停快好多架。。。大約半個鐘車程左右就到了,好似我地九龍塘上深圳咁快囉!

540 YEN 一位~~其實日本最貴的係撘車的支出。。。記住好好控制路線,可以慳番好多車費~~

睇住特急先好上呀!!如果唔係站站停的話,一個鐘都去唔到呀!!

途中的風景也不錯,只是有點像鄉下般~~

望下風景咁,好快就到了。。。3 號出口,奈良公園出~~

呢隻叫「遷都君」,因為在8世紀時,奈良係日本首都來的!黎到奈良,記得同佢打聲招呼先呀!

之後一直沿直路行,就會見到好多鹿了!咁即係到咗奈良公園啦!!

可以去買D餅餅餵鹿,好好玩架,150YEN買黎玩玩啊!

呢隻鹿都唔望鏡頭既。。。

奈良公園入面都有好幾個寺,東大寺,元興寺等等~~

嗱,餵鹿好好玩架。。。D鹿好聽話~~

又係其中一個寺院~~全部都好靚!

D鹿仔真係好馴品,小朋友都走去玩佢呀!!(不過玩得太耐,之後隻鹿撞個小朋友PATPAT,超好笑)

奈良公園最入面就係呢個大華嚴寺,不過要入場費,我地無入去LU~

門口影張相,到此一遊啦!

呢隻鹿我地初初以為係假架!!怕動物的星星想走埋去同隻假鹿影相,點知佢即刻郁囉,仲係咁疴一粒粒的屎出黎。。。HAHAHAHA~

賣鹿餅的阿姐突然間拆哂D鹿餅自已餵鹿,成班幾十隻沖埋黎搶食,好壯觀架!!

就咁我地就完成左奈良的半天遊了!!出面有好多手信賣,我地都買咗好多呢~~

奈良縣Nara: http://www.welcome2japan.hk/location/regional/nara/narakoen_toudaiji.html

去完奈良之後,就出番去難波,今日重點午餐係。。。食蟹!
要食當然要去蟹道樂本店~
http://douraku.co.jp/
大約等位15分鐘左右就可以上坐了!
再有機會一定再去食,其實午餐同晚餐的SET都係一樣,不過午餐平近一半的!

我地被帶上三樓,要除鞋先可以入去架!!待應個個都好PRO咁~~講哂日文但我唔識聽囉!!

點咗兩個SET,黎到乜就食乜啦!!

先黎一個 蟹腳。。。WA~~正到呢,勁JUCIE多汁好味呀!!

之後黎左一煲野,唔知係乜黎,我地多次想開佢黎睇,見到入面好似係煲 蟹腳咁, 佢就阻止我地,又對住我地講日文,又整起幾隻手指咁。。算,唔理佢住

再叫咗個 蟹箱壽司~~

點少得叫支ASAHI飲下呀?!

蟹片湯?

呢個係芝士焗 蟹咁,好好味呀~~佢有 蟹剌身,但我係覺得 蟹要係焗呀炒呀先好味架嘛~~

蟹 蒸蛋~~正到呢~~D蛋又滑,仲有啖啖的 蟹味~~

再黎一個烤 蟹腳。。。好香啊~~

原來頭先煲野係 蟹飯黎架~~一打開好香囉!!


有兩種食法囉~~

D飯有飯焦,又有 蟹味浸咗入去D飯度~~

~~另一種係加湯的~~唔加好味D~

食飽飽之後我地就行就在美國村,心齊橋附近行街,到夜晚就再搵食!

星星話隻野好似我喎。。。似咩?

大多係商場,高樓咁,夜景都幾靚架~

行過美國村附近,比個日本仔派左張優惠卷叫我地免費入黎玩贏3DS。。。。類似夾公仔O個D啦。。。都係差好少好少就拿到。。。
結果。。。我再比多成千YEN去玩呀!!出番黎先諗起,我點解會中計架!!!

第三晚的拉麵決定試試神座!!

影下D女WAITIER比大家睇下啦!!

開放式的廚房,中間係員工,之後D枱就圍住佢地,真係好似我地玩遊戲機最有效率的擺枱方法!

又係食泡菜。。。HAHA~~

叫咗兩個拉麵,湯底感覺好獨特,喺香港絕對食唔到!!如果無食過一蘭,都會覺得佢好好味呀~~麵條方面就都係不及一蘭那種。。。
但如果再有機會的話,都會再食呢個神座的~~

再行咗陣街,買咗D手信呀,野食呀等等,就番梅田酒店了~~

酒店度休息左一陣之後,決定落街食宵夜!!

被選中的就係呢間了!!去到門口,都多次諗緊入唔入去好。。。因為店員完全唔識英文呀。。。。雞同鴨講咁。。。最後都決定入去!!原因係。。。。。

無錯,就係為咗呢個!!大家估唔估到係乜?

我想叫啤酒,佢黎咗清酒。。。。

另外再叫多個大阪燒~~


開估啦~~就係我地自制小丸子呀!!


小丸子完成品~~其實我地都係整唔到的,到後來店員不斷幫手下先完成。。。
我覺得我地整得焦焦地。。。比出面的仲好食啊。。。HAHA~~

是日消費:
梅田 -> 難波 (220YEN X2) -> 奈良 (540YEN X2)
鹿餅 150YEN
奈良 -> 難波 (540YEN X2)
蟹道樂LUNCH: 6500YEN
神座拉麵: 2000YEN
難波 -> 梅田 (220YEN X2)
宵夜: 3000YEN

TOTAL: ~15000 YEN

0 意見:

張貼留言

 

小夢生活 - Dreams Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates